آشنایی با محبوبترین مرورگرهای رایگان جاوا
دنیای تکنولوژی
اخبار تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.لطفا برای همکاری با شماره خودم09375649624 در ارتباط باشید.
نويسندگان
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 14:17 :: نويسنده : علیرضا شاهرخی

 

آشنایی با محبوبترین مرورگرهای رایگان جاوا
مرورگرها

با دانلود این مرورگرهای رایگان جاوا می توانید گردش در وب سریعتر و دسترسی به اینترنت کارآمدتری داشته باشید.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مرورگرهای رایگان جاوا به خاطر سهلوت در استفاده از سوی بسیاری از مردم شناخته شده است. در این جا می خواهیم چهار مرورگر رایگان جاوا را که از مقبولیت خوبی در سرتاسر جهان برخوردار هستند برای شما معرفی نماییم:

مرورگر وب Opera Mini: مزایای زیادی در استفاده از این مرورگر وجود دارد. یکی از اصلی ترین مزایای آن اینست که در حین استفاده از آن می توانید از زبانه های قابل مشاهده آن برای انجام وب گردی آسانتر و سریع تر استفاده کنید. سیستم عامل های سازگار با این مرورگر عبارتند از: جاوا، آندروید، سیمبیان، بلک بری، سیستم عامل iOS.

مرورگر UC: این مرورگر از فناوری فشرده سازی صفحه استفاده می کند، از این رو ضمن دسترسی سریعتر به نمایش سریعتر نتایج نیز می پردازد. یکی از بهترین ویژگی هایی که UC Browser برای شما فراهم می آورد قابلیت هماهنگ سازی برنامه دانلود منیجر فایل Resume است، که در حین دانلود در صورت قطع اتصال، عملیات دانلود را ادامه می دهد. سیستم عامل های سازگار با این مرورگر عبارتند از: آندروید، iOS و می تواند در آی پد هم مورد استفاده قرار گیرد.

Skyfire: این مرورگر انحصاری تلفن های هوشمند است که برترین قابلیت ها و سرعت را فراهم می آورد. حتی از Adobe Flash player و صفحات فشرده پشتیبانی می کند از اینرو دیگر نیازی به انتظار طولانی برای مشاهده صفحات مورد علاقه تان ندارید. سیستم عامل های سازگار با این مرورگر عبارتند از: آندورید و iOS.

مرورگر Opera Mobile: یکی از بدیع ترین های اپرا، Opera Mobile است که به خوبی Opera Mini عمل می کند. در صورت استفاده این مرورگر بر روی تلفن های هوشمند با قابلیت اتصال وای- فای می توانید بهترین و سریعترین عملکرد را از این مرورگر انتظار داشته باشید.


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 46023
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم فارسی

Weather code -->